Sivrisinek



Merhaba sivrisinek, seni sevmediğimi biliyor olmalısın, yazın bu kadar nefret edilen bir canlı olmana rağmen kışın aslında sana vefa borcum olduğu düşüncesiyle aklıma geliyorsun. Bir yaz boyunca günde iki üç kere senden bahsetmemize rağmen kışın adını bile hatırlayan olmuyor, ama ben seni unutmadım, sana bir dost olarak yazıyor olduğumu düşünmemelisin, senden kışında nefret ettiğimi bilmelisin.İnsanlar aslında her başarılı olduğunu sandığı konuda aslında ne kadarda başarısızdır. En büyük kinin tutulması gereken canlı sen olman lazımken, insanların koybolmuşluğu ve yanlış canlılara kin tutuyor olduğunu görmek biraz tuhaf geliyor. Ama ben seni unutmadım sivrisinek, dediğim gibi kışında senden nefret ediyorum, yazın ağız dolusu ettiğim küfürler kadar. 

Seninle yıldızmız hiç barışmadı, o kadar canlı varken neden senden nefret ediyorum, hiç sormamıştım kendime, aslında senin yapabileceğin pek bir şey yok, temele indiğimizde nefret edilenin denge ve sitsem olduğunu görmekteyim. Bu yüzden yazımın sonlarına doğru seninle olan sorunumuzun kişisel olmadığı kanısına varmış bulunmaktayım. Yazın sana etmiş olduğum küfürleri sözlük anlamı olarak üstüne alınmalısın. Aslında her şey bastırılmış isyanın isim bulmasıdır, senden bu kadar nefret edilmesinin sebebi. Neden bütün insanoğlu sana düşman, sayamayacağımız kadar sivrisinek öldürücü kimyasal fabrikalar, büyük ticari işler dönüyor neden? Sırf senin varlığından dolayı, aslında sen herkes tarafından sevilmediğin anlamına gelmiş olduk konunun burasında, eğer, sen olmasaydın, en basitinden ve bilinen ''Raid'' Fabrikası kurulmayacaktı, sahipleri milyon dolarlar kazanmayacaktı.

Aslında seninde anlaman lazımki seni  en çok sevenler yine öldürmek için çalışıyor. Bu olaya tamamen senin tarafından bakılmış hali. Neden senden bahsettiğime inan bende emin değilim, fakat enteresan ve hakkında üç-beş cümle kurulamayacak bir canlı olamana rağmen, tabi onlarda küfür, senin hakkında uzun şeyler yazılabileceğini görmelisin. Seni sevmeyenlerin neden sevmediğne senin tarafından bakınca olay tamamen kişiselleşiyor. Yani bilmelisin ki dostum kişisel kin, çıkarsal sevgiden daha iyidir. Hadi yazın görüşmek üzere..






Etiketler:


3 yorum:

  1. insanmısın lan sen :D öldüm gece gece.

    YanıtlaSil
  2. ne isviçreli bilim adamıyım ne de trolüm :D o yüzden yazıorum abisi


    at sineğiyle bi akrabalığın var mı :D

    YanıtlaSil

İsviçreli Bilim Adamları ve Troll'ler yazamaz.